Alex
kylealex430@gmail.com
Supporting Working Parents in Construction with Practical Skills (14 อ่าน)
1 ม.ค. 2569 12:19
<div class="flex flex-col text-sm pb-25">
<article class="text-token-text-primary w-full focus:outline-none [--shadow-height:45px] has-data-writing-block:pointer-events-none has-data-writing-block:-mt-(--shadow-height) has-data-writing-block:pt-(--shadow-height) [&:has([data-writing-block])>*]:pointer-events-auto scroll-mt-[calc(var(--header-height)+min(200px,max(70px,20svh)))]" dir="auto" tabindex="-1" data-turn-id="request-WEB:0a3a15c7-041f-42bb-b404-0bf90cb06559-16" data-testid="conversation-turn-4" data-scroll-anchor="true" data-turn="assistant">
<div class="text-base my-auto mx-auto pb-10 [--thread-content-margin:--spacing(4)] @w-sm/main:[--thread-content-margin:--spacing(6)] @w-lg/main:[--thread-content-margin:--spacing(16)] px-(--thread-content-margin)">
<div class="[--thread-content-max-width:40rem] @w-lg/main:[--thread-content-max-width:48rem] mx-auto max-w-(--thread-content-max-width) flex-1 group/turn-messages focus-visible:outline-hidden relative flex w-full min-w-0 flex-col agent-turn" tabindex="-1">
<div class="flex max-w-full flex-col grow">
<div class="min-h-8 text-message relative flex w-full flex-col items-end gap-2 text-start break-words whitespace-normal [.text-message+&]:mt-1" dir="auto" data-message-author-role="assistant" data-message-id="5a3dc5c0-60e7-4876-b3f0-bfc3dfeea1b0" data-message-model-slug="gpt-5-2">
<div class="flex w-full flex-col gap-1 empty:hidden first:pt-[1px]">
<div class="markdown prose dark:prose-invert w-full break-words dark markdown-new-styling">
<p data-start="84" data-end="498" data-is-last-node="" data-is-only-node="">With many in the construction industry balancing demanding schedules and family life, it’s worth discussing how accessible learning opportunities can make a difference. Exploring child care courses that fit around work hours can help teams support their own families and foster safer, more confident caregivers. How do others manage ongoing education and job responsibilities while ensuring quality care at home?
</div>
</div>
</div>
</div>
<div class="z-0 flex min-h-[46px] justify-start"> </div>
<div class="mt-3 w-full empty:hidden"> </div>
</div>
</div>
</article>
</div>
103.244.178.4
Alex
ผู้เยี่ยมชม
kylealex430@gmail.com
Suleman Shah
info@kingstonwellnessretreat.com
1 ม.ค. 2569 13:08 #1
<span style="font-size: 10pt; font-family: Arial;" data-sheets-root="1">Methods and strategies for marketing and selling a self-published book through online stores, social media, and bookstores.</span>how to sell a self published book
182.190.132.142
Suleman Shah
ผู้เยี่ยมชม
info@kingstonwellnessretreat.com